کد خبر: ۹۹۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۷ - ۰۳ آبان ۱۳۹۵

نشست هم اندیشی طلاب بسیجی خواهر برگزار شد

نشست هم اندیشی به منظور تقویت و گسترش هر چه بیشتر همکاری های بین مدیران محترم حوزهای علمیه خواهران استان فارس و به گسترش بسیج و تربیت طلاب خواهر برگزار شد.
به گزارش شیرازه نشست هم اندیشی مسئولین بسیج طلاب خواهر فارس به منظور تقویت و گسترش هرچه بیشتر همکاری های بین مدیران محترم حوزهای علمیه خواهران استان فارس در زمینه های گسترش بسیج و تربیت طلاب خواهر در شیراز و تحقق حوزه انقلابی و تسهیل در نقش آفرینی در سایر اقشار و آحاد برگزار شد.


بر پایه این خبر در این نشست ابتدا حجت الاسلام سید قاسم کاظمی نسب مسئول بسیج طلاب فارس و سپس آیت الله علی شیخ موحد مدیر حوزه علمیه خواهران فارس به ایراد سخن پرداختند.


حجت الاسلام کاظمی نسب اظهار داشت: به جهت تحقق تدابیر و منویات حضرت امام خمینی ره و مقام معظم رهبری در زمینه گسترش بسیج و فرهنگ بسیجی مدارس علمیه خواهر این استان باید در زمینه های فرهنگی،تبلیغی و بصیرت افزایی، انجام پژوهش های علمی و تحقیقاتی، برگزاری دوره های آموزشی ، عقیدتی ، سیاسی و اجتماعیْ  اردوهای علمی آموزشی و فرهنگی و زیارتی و فعال سازی بسیج طلاب و اساتید حوزه علمیه خواهران فعالیت نمایند.


آیت الله موحد، مدیر حوزه خواهران فارس در ادامه این نشست اظهار داشت: در مسئله حجاب و عفاف خصوصا در حوزه های علمیه و ادارات و محلات و دانشجویان و دانش آموزان و دیگر اقشار کار علمی و پژوهشی شود.
وی در پایان بیان کرد: در این راستا کارهای عقب مانده زیادی داریم که باید حوزه علمیه خواهران بصورت شبانه روزی فعالیت کنند.
 

نظرات بینندگان